Giant Rush: Complete Edition
Juokse ja kerää oman värisiä tikku-ukkoja kasvaaksesi suuremmaksi ja voimakkaammaksi! Hämäile ansoja, vältä vaaroja ja murskaa kaikki tieltäsi. Mitä suuremmaksi kasvat, sitä pysäyttämättömämmäksi muutut! Ominaisuudet: - 15 uutta hattua, jotka tekevät sinusta ainutlaatuisen! - 3 premium-lopetusanimaatiota! - 1500 ilmaista tikku-ukkoa kaupunkiisi - 7500 ylimääräistä jalokiveä hahmosi kasvattamiseen - Kerää oman värisiä tikku-ukkoja kasvaaksesi suuremmaksi ja voimakkaammaksi! - Vahvistu ja kukista valtavat jättiläiset intensiivisissä taisteluissa! - Päivitä kaupunkiasi saadaksesi passiivista tuloa - Taistele selviytymistilassa vihollisaaltojen läpi ja näytä taitosi! - Valitse taistelupäivityksiä kuten lisäterveys, väistömahdollisuus, kriittiset osumat ja paljon muuta! - Avaa upeat asut ja varusteet hahmosi kustomointiin - Osta uusia ja eeppisiä lopetusanimaatioita! Kohtaa jättimäiset pomot eeppisissä taisteluissa. Väistä heidän voimakkaita hyökkäyksiään, iske takaisin ja kukista heidät! Näytä voimasi kaatamalla suurimmat jättiläiset ja todista olevasi paras! Avaa mahtavia palkintoja pelatessasi. Päivitä kaupunkiasi ansaitaksesi enemmän rahaa, mukauta hahmoasi siisteillä varusteilla ja avaa eeppiset lopetusanimaatiot! Päätöksesi ratkaisevat voiton ja tappion välillä!