Giant Rush: Silly DLC
Tällä lisäsisällöllä avaat: - 5 hattua, jotka saavat sinut näyttämään hassulta - 500 tikku-ukkoa kaupunkiisi - 2500 jalokiveä hahmosi kasvattamiseen - Uusi "Läimäys" -animaatio Murskaa vihollisesi ja nouse jättiläisten kuninkaaksi!