Uskotko joulun taikaan? Tarvitset nimittäin joka tipan sitä, kun autat joulupukkia pelastamaan joulun! Jouluhenki on käymässä vähiin, joten ilo on kortilla pohjoisnavalla. Pukin reki ei lennä, lahjat eivät ole valmiina ja osa lapsista uhkaa jäädä pois pukin kilttien listalta. Ansaitse virallisen tiedustelutontun arvo syöksymällä, heilumalla ja hyppimällä koulutuksen läpi! Valitse ihanteellinen jouluasusi ja levitä jouluiloa, tutki eri huoneita, väistele esteitä ja kolua uuden kotisi joka kolkka. Ota tänä jouluna tehtäväksesi piristää päivää! Oletko valmis joulun sankariksi?