Mob Control: Complete Edition
Koe outoa, tyydyttävää jännitystä, kun näet joukkueesi moninkertaistuvan samalla, kun tähtäät ja ammut portteihin. Todista, kuinka armeijasi kasvaa valtavaksi! Sijoita strategisesti mahtavat mestarisi murtamaan vihollisten joukkioita ja saavuttamaan heidän tukikohtansa. Valitse paras yhdistelmä voittaaksesi! Ominaisuudet: - Ammu uusia Knight- ja Soldier-mobeja, joilla on omat ainutlaatuiset tilastonsa - Käytä uutta Triple cannoniasi, joka ampuu kerralla kolme mobia! - Ammu uutta Explodon-mestaria, jolla on Jump & Crush -pääkyky ja Final Boom -aluekyky - Käytä uusia Rocket Barrage- ja Mass Abduction -ultimaatteja - Avaa lisäksi 22 booster pakettia, joissa on kortteja - Käytä ylimääräiset 55000 kolikkoa korttiesi parantamiseen varustamossa - Ammu mobejasi kanonistasi ja kasvata armeijaasi - Käynnistä vahvat mestarit, kun kanonisi on superlatautunut - Pelaa paikallisessa moninpelissä ystävän kanssa ja ammu kahdesta kanonista yhtä aikaa! - Käytä strategisesti kertoimia tai nopeusboostereita saadaksesi merkittävän edun viholliseesi nähden - Tuhoa vihollisten tukikohdat ja vahvista omaa - Pelaa jopa kahta vihollista vastaan samanaikaisesti! - Avaa ja päivitä erilaisia kanoneita, supermestareita, mobeja ja ultimaatteja! - Avaa booster paketti parantaaksesi korttikokoelmaasi Käytä tasoissa olevia erikoiselementtejä, kuten nopeusboostereita, kertoimia, liikkuvia portteja ja paljon muuta. Puolusta, valloita ja nouse voittoon tässä eeppisessä tower defense -taistelussa! Jos tarvitset apua, voit kutsua ystävän pelaamaan yhdessä paikallisessa moninpelissä! Valmistaudu taisteluun, suunnitelkaa yhdessä strategia ja ammu mobejasi KAHDESTA kanonista voittaaksesi! Voita taistelut avataksesi booster paketteja eri harvinaisuuksilla ja parantaaksesi korttikokoelmaasi. Keräilykortit voivat nostaa tower defense -strategiaasi uusiin korkeuksiin. Avaa kaikki kanoneet, mobit ja mestarit varustamossa ja tutustu niiden uskomattomiin kehityksiin niiden parantuessa! Kokoa armeijasi, hyödynnä keräilykorttien voima ja tule tower defense -mestarin, jolle olet syntynyt!