Johnny Trigger
Johnny Trigger - kansainvälinen kaaoksen mies! Tyylikäs, tappava ja sulava kuin biljardipallo, Johnny Trigger on mies, jolla on tehtävä tässä non-stop tasohyppelypelissä, jossa toiminta ei lopu koskaan. Onko sinussa ainesta mafian maanalaisen maailman tuhoamiseen? "Vähemmän puhetta, enemmän luoteja" - se on Johnnyn motto, kun hän juoksee, hyppii, pyörii, liukuu ja ampuu, kunnes kaikki pahikset ovat kuolleet. Sukella suoraan sisään ja ammu! Johnny Triggerin lyhyet mutta äärimmäisen tyydyttävät tasot tekevät siitä täydellisen toimintapelin lyhyelle tauolle. Ja jos sinulla on hieman enemmän aikaa, kerättävää riittää ja joka nurkan takana on uusi haaste. Joten mitä sinä odotat? Nuo pahikset eivät selviä itsestään.