Johnny Trigger: Johnnybee DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Johnnybee-iho - Bulletstorm-ase - 100 lisävasaraa, joilla voit avata muita päivityksiä tukikohtaan. - 25 lisäpalapeliä, joilla voit avata lisää sarjakuvagrafiikkaa. Muokkaa ulkonäköäsi Johnnybee-iholla ja ota uusi ainutlaatuinen ase nyt!