Johnny Trigger: Butcher DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Teurastajan iho - Kostoase - 15 lisäavainta tukikohdan lukittujen ovien avaamiseen. - 50 lisävasaraa, joilla voit avata muita päivityksiä tukikohdassa. Muokkaa ulkonäköäsi Butcher-iholla ja ota uusi ainutlaatuinen ase nyt!