Bridge Race
Kerää omat tiilisi, ala rakentaa ja juokse maaliin ennen kuin vastustajat ehtivät aloittaa! Kerää oman värisiä tiiliä ja rakenna silta seuraavalle tasolle. Onko sinulla ylimääräisiä tiiliä? Käytä ne linnasi laajentamiseen ja avaa hassuja uusia tiilityylejä! Haluatko hidastaa muita? Onnistuu! Kampita heidät ja kiidä kärkeen. Murskaa bonuskentät, kerää kolikoita ja avaa uusia ulkoasuja ja värejä! UUSI VERSUS-TILA JOPA 4 PELAAJALLE! Kilpaile kavereidesi kanssa jännittävässä split-screen-ottelussa. Valitse oma väri ja tyyli, määritä kierrosten määrä ja anna rakennustaitojesi loistaa. Saat pisteitä sijoituksesi mukaan – kuka nousee kärkeen? Oletko valmis näyttämään taitosi? Ominaisuudet: – Rakenna loputtomien tasojen läpi! – Paikallinen moninpeli jopa 4 pelaajalle! – Muokkaa hahmoasi ja tiiliäsi! – Laajenna linnaasi ylimääräisillä tiilillä! – Haasta itsesi bonus- ja pomotasojen parissa! Rakenna, oveloi ja voita – kuka tiesi, että siltarakennus voi olla näin hauskaa?