14 Couch Multiplayer Games
Tehkää tilaa sohvalle ja valmistautukaa 14 paikalliseen moninpeliin, jotka ovat täynnä toimintaa! Liittoutukaa ystävien ja perheenjäsenten kanssa, kilpailkaa huippupisteistä ja selvittäkää, kenellä on nopeimmat refleksit, fiksuin strategia ja vahvimmat hermot! Kilpailkaa parhaan sillan rakentamisesta, selviytykää kaoottisesta nakkitaistelusta, piiloutukaa etsijöiltä, selvittäkää ruuhkaisia pysäköintialueita tai haastakaa toisenne kekseliäillä minigolfradoilla. Haluatteko mieluummin tehdä yhteistyötä? Leivotkaa ja tarjoilkaa herkkuja, tutkikaa kaukaisia planeettoja, kaivakaa aarteita, pyörittäkää akvaariota, yhdistelkää makeisia ja ratkokaa pulmia yhdessä. Vaihtakaa kilpailullisten otteluiden ja yhteistyöseikkailujen välillä milloin tahansa. Helppo ohjaus antaa kaikille mahdollisuuden osallistua, ja erilaiset pelitilat, sadat kentät, päivitykset, ulkoasut ja haasteet pitävät jokaisen peli-illan tuoreena. Kokoelma sisältää: - Dig Deep - Astro Miner - Bridge Race - Sausage Wars - Candivity - Aquarium Land - Pocket Minigolf - Pocket Mini Golf 2 - Run Sausage Run! - Color Water Sort - AMAZE! - Baking Time - Parking Jam - Hide 'N Seek! Tarttukaa ohjaimiin, valitkaa seuraava haasteenne ja selvittäkää, kuka hallitsee sohvaa!