Hide 'N Seek!
Muistatko vanhan kunnon piiloleikin? Valmistaudu johonkin hieman rajumpaan! Sukella klassiseen pelityyliin, jossa voit piiloutua tai etsiä. Laske ensin, ennen kuin lähdet etsimään piiloutuneita, tai sulautu ympäristöön, pysy hiljaa ja huijaa etsijää voittaaksesi! Ominaisuudet: – Piiloudu ja juokse etsijöitä pakoon – Löydä ja nappaa kaikki piiloutujat – Nauti moninpelistä jopa 4 pelaajan kanssa! – Käytä voimaesineitä saadaksesi etulyöntiaseman – Kerää kolikoita ostaaksesi skinejä ja lemmikkejä! Yksinkertainen, hauska ja dynaaminen – Hide 'N Seek tuo rakastetun lapsuuden leikin eloon!