Snake.io
Kehitä taitojasi, yritä selviytyä mahdollisimman pitkään ja tule suurimmaksi käärmeeksi. Aloitat pienenä käärmeenä ja kasvat syömällä muita käärmeitä, jotka yrittävät tehdä saman. Sinun täytyy hyökätä viisaasti mutta puolustaa taitavasti. Kuinka kauan selviät? Hyökkää nopeasti massanheitto-boostilla ja mene muiden käärmeiden eteen voittaaksesi heidät, kun he törmäävät suoraan sinuun – olitpa pieni tai suuri. Paras voittaa. Pelaa missä ja milloin haluat. Peliohjaimet ja massanheittonappi on säädetty tarkkoihin liikkeisiin ja lisää hauskuutta varten. Pelaa myös ystäviäsi vastaan! Snake.io esittelee paikallisen moninpelin, jossa voit kilpailla jopa 4 pelaajan kanssa samalla laitteella korkeimmasta pisteestä! Pelin ominaisuudet: - Kasva nopeasti ja hallitse kenttää sulavalla pelattavuudella - Tukee ohjainta, näppäimistöä, hiirtä ja jopa kosketusnäyttöä - Maailmanlaajuiset tulostaulut - Paikallinen moninpeli jopa 4 pelaajalle Kuinka pelata: - Leikkaa nopeasti muiden käärmeiden eteen, jotta ne räjähtävät törmätessään sinuun - Kun ne törmäävät, syö ne nopeasti saadaksesi lisää massaa - Heitä massaa lisätäksesi nopeuttasi yhdellä napilla - Yritä rikkoa korkein pisteesi pituutesi perusteella yhden session aikana - Internet-yhteyttä ei tarvita, pelaa missä vain, online tai offline Oletko käärme vai mato? Kiitos teidän, alkuperäinen Snake.io on palannut uusilla säännöllisillä päivityksillä. Olemme pieni tiimi, jota motivoi tukenne. Peli on edelleen aktiivisessa kehityksessä ja pyrimme tekemään siitä koko ajan hauskemman!