Candivity
Olet astumassa makeaan seikkailuun! Yhdistä karkkeja ja valmistaudu sokeriöveriin! UUSI VERSUS-PELITILA! Kisaa siitä, kuka yhdistää suurimman karkin, ja hidasta vastustajaasi ovelilla kikoilla. Käytä keppostemppuja ja näytä, kuka on todellinen karkkimestari! Kerää uskomattomia voimia, jotka pelastavat sinut tahmeista tilanteista. Yhdistä niitä – saatat luoda jotain vielä vahvempaa! Matkaa maailmoissa, jotka ovat täynnä yllätyksiä. Jokaisessa on omat haasteensa. Hallitsetko ne kaikki ja yhdistät suurimman makeisen? Ominaisuudet: - Online-pistetaulukot taitojesi esittelyyn! - Yhteistyötila tiimityön testaamiseen! - Versus-tila ystävien sabotoimiseen! - 2 karttaa hulluilla mekaniikoilla! - Mahtavia voimia, jotka muuttavat pelin! - Täysin muokattava nimi ja hahmo - Söpö ja makea ulkoasu Makeuta päiväsi uudella huipputuloksella!