BucketCrusher
Pystytkö tuhoamaan seinän täysin niin, ettei yksikään tiili jää pystyyn? Sukella rentouttavimpaan casual-peliin, jossa hajotat seiniä tiili kerrallaan pyörösahan avulla! Työnnä tiilet murskaimeesi ja muuta ne rahaksi, mutta varo - polttoaine voi loppua! Kun olet saanut ensimmäisen seinän valmiiksi, värikkäitä ja erimuotoisia mosaiikkeja odottaa, että pääset repimään ne kappaleiksi! Päivitä koneesi jokaisen tason jälkeen ja mieti tarkkaan, miten sijoitat rahasi viisaimmin. Lisää pituutta, voimaa, kokoa ja polttoainekapasiteettia saadaksesi enemmän tiiliä jokaisella kierroksella! Jos haluat kaataa seiniä nopeammin ja ansaita enemmän rahaa, voit ostaa erityisiä pysyviä päivityksiä, jotka maksavat arvopisteitä – mutta varo, saadaksesi ne sinun täytyy nollata kaikki edistymisesi! Ominaisuudet: - tuhoa erilaisia tiilimosaiikkeja sahallasi! - ansaitse kolikoita jokaisesta tiilestä ja nollaa edistymisesi saadaksesi arvopisteitä! - päivitä koneesi saadaksesi lisää voimaa, kokoa, pituutta ja polttoainekapasiteettia - osta erilaisia parannuksia: juoksumatto, säiliö, kerroin, alennus ja servomoottori! - vaihda sahasi ulkonäköä eri skineillä! - rentoudu ja poista stressiä pitkän päivän jälkeen - varo, peli on erittäin koukuttava!