Buffet Boss
Astu Buffet Bossin vauhdikkaaseen maailmaan, jossa et vain kokkaa – vaan rakennat oman kulinaarisen imperiumin! Aloita vaatimattomana yrittäjänä ja etene kohti huippua tullaksesi mestarikokiksi, baarimikoksi ja johtajaksi. Kun ravintolasi kasvaa, kasvavat myös haasteet. Pidä asiakkaasi tyytyväisinä, hallitse täpötäysiä ruokasaleja ja varmista, että tiimisi on aina parhaassa kunnossa. Mitä menestyneempi olet, sitä enemmän esteitä kohtaat – mutta oikealla strategialla hallitset koko alaa! Ominaisuudet: ● Valmista herkullisia ruokia ja virkistäviä juomia! ● Palvele asiakkaat nopeasti ja pidä ravintola siistinä! ● Kouluta henkilökunta huippuunsa ja päivitä keittiölaitteesi ● Laajenna ravintolasi kaupungin suurimmaksi ja parhaaksi! Todista taitosi, voita jokainen haaste ja nouse huipulle Buffet Bossina!