Sausage Wars
Sausage Wars on hulluin areenabilepeli jopa 4 pelaajalle ja 20 botille! Pelaajahahmot ovat makkaroita, jotka tappelevat nielun herruudesta! Ota yksi niistä, astu taistelukentälle ja taistele kuolemaan asti. Työnnä vastustajasi reunalta tai ansaan! Pelissä on mm: - Battle royale -kokemus: pelaaja ohjaa valitsemaansa makkaraa, taistelee viimeisen selviytyjän tittelistä muiden kanssa ja väistelee esteitä. - 3 erilaista pelitilaa: Viimeinen makkara, jossa kamppailet henkiinjäämisestä, areena, jossa heräät uudelleen taistelemaan korkeasta pistemäärästä, ja myös tiimitaistelutila, jossa yhdistät voimasi muiden pelaajien kanssa voittaaksesi tiimikuolemamatsin. - Vaihtelevat ympäristöt: keittiö, puutarha, hullun laboratorio: kaikissa on ainutlaatuisia esteitä ja lukemattomia tapoja tuhota vihollisesi. Taistele kuolemaan asti ja töni vihollisiasi, kunnes ne alkavat tihkua tomaattiverta!