Run Sausage Run!
Nauti lyhyestä elämästäsi hot dogina pelaten SOLO tai FRIENDIEN kanssa! (enintään 4 pelaajaa) - Pelaa valitsemallasi maukkaalla makkaralla. Weisswurst tai blutwurst, pekoni tai suklaa... jopa presidentti tai ninja! - Juokse henkesi edestä ja vältä viipaloitumista, pilkkomista, palamista tai murskautumista tässä seikkailupelissä! - Tonneittain mehukkaita makkaroita valittavana ja tonneittain hot dogin nahkoja nautittavaksi tässä seikkailupelissä. - Vertaile wurstiesi nopeutta klassisessa Sausage Race -kilpailussa tai juokse jättimäisen maaleikkurin edestä Panic Race -kilpailussa! Tämä seikkailujuoksu on hot dogin unelma - tai painajainen - riippuen siitä, miten hyvin pärjäät.