Mob Control: Triple Backup
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - uuden Triple cannonin, joka ampuu kolmea mobiä kerralla! Se on niin tehokas ja nopea, että sen käyttöön pitäisi vaatia lupa - uudet Soldier mobit, joilla on erinomainen voima ja terveys sekä hyvä liikkumisnopeus - uuden Mass Abduction -ultimaatin, joka sieppaa vihollismobeja! - lisäksi 10 booster pakettia, joissa on kortteja - ja ylimääräiset 30000 kolikkoa korttiesi parantamiseen varustamossa Lanseeraa uudet mobisi ja kanonisi, rakenna valtava armeija, ja kun tilanne käy tiukaksi, käytä uutta ultimaattiasi viimeistelläksesi vihollisen!