Hole io & Mob Control
Hallitse jokaista areenaa äärimmäisellä ahmi-ja-valloita tuplapaketilla! Hole io – Kasva nielemällä kaiken edestäsi, oli se sitten roskiksia, paloposteja tai autoja. Kasva niin suureksi, että voit niellä vielä isompia esineitä tai muita pelaajia. Syö, kunnes mikään eikä kukaan enää estä sinua! Mob Control – Lataa tykkisi, ammu mobit kertoimien läpi ja katso armeijasi paisuvan. Puolustaudu, valloita ja nouse voittoon tässä eeppisessä tornipuolustus-mittelössä! Jos tarvitset apua, voit kutsua kaverin mukaan paikalliseen moninpeliin! Valmistautukaa taisteluun, laatikaa yhteinen strategia ja laukaiskaa mobinne KAHDESTA tykistä voittaaksenne! Kaksi peliä, yksi tavoite: kasva niin valtavaksi, ettei mikään voi pysäyttää sinua!