Crossout
CROSSOUT on post-apokalyptinen MMO-toimintapeli! Valmista ainutkertaisia taistelukoneita kymmenistä vaihdettavista osista, lähde taisteluun ja tuhoa viholliset PvP-verkkotaisteluissa! Tärkeimmät ominaisuudet: - Ainutlaatuiset ajoneuvot, jotka voi rakentaa itse monista saatavilla olevista osista. Tee mitä vain, aina pienistä mönkijöistä suuriin telaketjuajoneuvoihin. - Täydellinen luova vapaus ja tuhansia yhdistelmiä. Valmista minkä tahansa muotoisia ajoneuvoja kymmenistä eri osista. Voit lisätä monenlaisia panssareita, aseita ja tukijärjestelmiä. - Kehittynyt vahinkomallinnus. Tuhoa mikä tahansa vihollisajoneuvon erillinen osa, niin siitä tulee välittömästi heikompi. - Suuri määrä aseita, aina ketjusahoista ja porista konepistooleihin, raketinheittimiin, lennokkeihin ja häivegeneraattoreihin. - Oma verstaasi. Luo uusia kehittyneitä osia ja myy ne huutokaupassa pelinsisäisillä markkinoilla. - Kaupankäyntivaihtoehtoja. Kaikki taistelussa keräämäsi osat on mahdollista myydä muille pelaajille.