Crossout — ‘Snappy’ Pack
Tämä paketti sisältää: - Ainutlaatuinen vahvistettu panssariajoneuvo "Snappy"; - Ainutlaatuinen ohjaamossa 'Duster'; - Panssariajoneuvon ase: kaksi LM-54 Chord -konekivääriä. Oston ja autotalliin palaamisen jälkeen peli kehottaa sinua automaattisesti luomaan uuden ajoneuvon. Voit tehdä näin myös myöhemmin – avaa piirustusvalikko (blueprints), valitse ajoneuvo ja paina ”Load” (lataa). Tililläsi voi joidenkin osien kohdalla olla vain yksi vaihtoehto. Kun ostat useamman samoja osia sisältävän paketin, osat eivät pinoudu! Ostamalla paketin pelaaja saa nyt lisäksi aikaisemmassa vaiheessa ryhmittymän joidenkin rakenneosien käyttöoikeuden. Nämä osat tulevat saataville heti oston jälkeen, eikä niitä myönnetä uudelleen, kun niitä vastaava mainetaso on saavutettu.