Crossout — Relentless
– Ainutkertainen ”Relentless”-panssariajoneuvo – Uusi ”Ajax”-ohjaamo – Ase: ”Prometheus V” -plasma-ase (2 osaa) – ”Synchronizer”-hajontavakautin – Liikevarusteet: ”Claw”-etupyörä (4 osaa) – Laitteisto: ”Power unit” -moduuli, ”Hot red” -moottori, ”Ammo supply” -ammukset – ”Kylo” -potretti – Maalipinta – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Kokoelma rakenneosia – 1 500 pelikolikkoa – Uuden osien enimmäismäärän (50 osaa). Moni ei tiedä totuutta ”Aegis Primen” luonnista ja ”Nova”-ohjaamosta, sillä historia on valitettavasti voittajien kirjoittama. Kylo ei alistunut epätoivon valtaan, vaikka Tachyon omikin itselleen kaiken kunnian: hän tiesi nyt varmasti, että ihmiskunta ei arvostanut hänen nerouttaan. Kylon motivaatio sai lisävoimaa hänen pakkomielteestään tieteeseen sekä halusta päihittää Dawn’s Children -väen tiedemiehet. Hän piiloutui ja jatkoi täydellisen ajoneuvon valmistusta ylhäisessä yksinäisyydessään. Kun Kylo kuuli Lloydin kuolemaan ja Arisin ilmestymiseen liittyvät huhut, hän tiesi hetkensä koittaneen. Oli aika palata Laaksoon ja vallata seutujen neron valtaistuin. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 50:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.