Crossout — Anomalous nomad
– Ainutkertainen ”Anomalous nomad”-panssariajoneuvo – Raskas ilmatyynymoottori ”Icarus I” (4 osaa) (uutuus) – ”Hoplite”-hajontavakautin (uutuus) – Ohjaamo raskas hytti ”Ermak” – Ase: ”Quasar”-plasmatykki – Lisäkalusto: ”Colossus” -moottori, ”Gasgen”-generaattori, ”KA-1 Discharger” -lataustehostin, ”Ammo reserve” -ammuksia – ”Trent” -potretti – Maalipinta – 1 500 pelikolikkoa – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Kokoelma rakenneosia; – Osien enimmäisraja nyt 70. Kun Dawn’s Children -ryhmittymä löysi reitin Mortuary-alueelle, Trent lähti ensimmäisten joukossa tutkimaan poikkeavuuksia pullollaan olevaa aluetta. Insinööritaitojensa avulla hän loi Conductor-nimisen laitteen, jonka suojaamana hän saattoi tutkia mystisiä ilmiöitä. Yksi hänen tutkimusretkistään muuttui kuitenkin ansaksi, kun hänen laitteensa toiminnassa ilmeni virhe; Trent jäi alueelle loukkuun oppaanaan vain Conductor-koneen välittämät oudot signaalit. Poikkeavuusrepeämien halki matkannut Trent onnistui selviytymään koettelemuksesta hengissä, sillä hän löysi vääristyneeseen avaruuteen kadonneen Blizzard-kiertorata-aluksen hylyn. Kerättyään riittävästi hylyn osia Trent rakensi ajoneuvonsa uudelleen, mutta tällä kertaa hän käytti pyörien sijaan suihkumoottorin osia: urakan lopputuloksena oli ajoneuvo, jolla pystyy kulkemaan sielläkin, minne tavalliset autot eivät pääse. Aluksesta saatu panssarointi taas suojeli Trentiä poikkeavuuspurkauksilta. Uuden menopelinsä ansiosta Trent onnistui pakenemaan loukusta, mutta Mortuary-alueelta hän ei voinut poistua. Hänen sanotaan nyt olevan alueen vartija... tai vanki. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 70:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.