Crossout — Fiend
– Ainutkertainen ”Fiend”-panssariajoneuvo – Ase: ”Yokai”-plasmasinko; – Kevyt ”Harpy”-ohjaamo; – Liikevarusteet: ”Camber”- ja ”Camber ST” -pyörät (2 kpl kukin); – Laitteisto: ”Interceptor”-signaalinhäiritsin, ”Gasgen”-generaattori, ”Ammo rack” -ammuksia, ”Chameleon Mk2” -näkymättömyysmoduuli, ”Dun horse” -moottori, ”KA-1 Discharger” -lataustehostin, ”Iris”-tähtäin, erityinen ”Radio”-moduuli; – “Nogitsune” -potretti – ”Legend of Ronin” ja ”Fox tail”; -maalipinta – Koristeita: ”Feng shui” -hologrammi, ”Left rover mirror” ja ”Right rover mirror”, ”Hell lamp” (2 kpl); – 1 500 pelikolikkoa – Kokoelma rakenneosia; – Osien enimmäisraja nyt 50. Kimonossa on mitä leveimmät hihat. Siksi Syndikaatilla on niin monia valttikortteja. Vaikka koko Laakso on huolissaan Ravagers-ongelmasta, yhtiö rakentaa vaikutusvaltaansa agenttiensa avulla. Ja jos Jiangshi on raaka voima, suoraan kasvoihin kosahtava nyrkki, niin Nogitsune taas on kauneutta ja viettelyä. Ja lisäksi ohut terä, joka lävistää vihollisen sydämen, kun tämä on rentona. Muut Syndikaatin suurlähettiläät vain pelottivat ja vieraannuttivat paikallisia. Nogitsune puolestaan tuli "ystävystymään": herättämään luottamusta vain kaunista turkkiaan esittelemällä tavoitteenaan saada uhri poimimaan ”kettu" ja ottamaan se omaan kotiinsa. Ja jos joku ei hurmaannukaan hänestä, saattaa se kaduttaa uhria vielä enemmän. Tässä tapauksessa Nogitsune saa myös haluamansa. Hän repii vihollisensa silmät päästä ja viiltää tämän kurkkua. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 50:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.