Crossout — Chimera
– Ainutkertainen ”Chimera”-panssariajoneuvo; – Liikevarusteet: ”Icarus IV” -ilmatyynymoottorit (4 kpl); – ”Quantum”-ohjaamo; – Ase: ”Executioner 88mm” -tykki (2 kpl); – Laitteisto: ”Colossus”-moottori, ”Chameleon Mk2” -näkymättömyysmoduuli, ”KA-2 Flywheel” -lataustehostin, ”Ammo supply” -ammuksia, ”FG Aggregator” -generaattori, erityiset ”Car jack”- ja ”Radio”-lisävarusteet; – ”Ravager” -potretti; – Koristeita: ”EYE” (2 kpl); – ”Half-light”, ”Dynamic armour” ja ”Living metal” -maalipinta; – Kokoelma rakenneosia; – 4 200 pelikolikkoa; – Uuden osien enimmäismäärän (55 osaa). Ensikontaktit Ravagers-jengiläisten kanssa osoittivat, että jengin jäsenet käyttivät ajoneuvoinaan muilta selviytyjiltä ryöstettyjä ajoneuvoja. Kyseiset ajoneuvot olivat usein jo taisteluiden vaurioittamia tai muuten vain muotopuolia. Tilanne kuitenkin muuttui sen jälkeen, kun Lloyd kohosi jengin johtajaksi. Tätä nykyä Ravagers-kuskeilla on allaan menopelejä, jotka vetävät vertoja jopa Syndicate-jengin ajoneuvoille. Hullun tiedemiehen tekniikan myötä voimistunut jengi on nyt vaaraksi koko Laaksolle. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 55:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.