Co-Op Bundle
Human Fall Flat Human: Fall Flat on hulvaton, iloinen ja fysiikkapohjainen tasohyppely leijuvissa unimaailmoissa. Jokainen unikenttä tarjoaa uuden ympäristön navigoitavaksi, kartanoista, linnoista ja atsteekkiseikkailuista lumisiin vuoriin, aavemaisiin yömaisemiin ja tehdasalueille. Jokaisen kentän läpi pääsee useaa reittiä, ja täydellisesti säädetyt pulmat varmistavat, että tutkimisesta ja nerokkuudesta palkitaan. Embr TIIMITYÖTÄ... JA PETOSTA! LÖYDÄTKÖ SALAISEN HOSRIN? Tee tiimityötä tässä ilmaisessa neljän pelaajan tilassa pelastaaksesi asiakkaasi tulelta ja purkaaksesi kilpailevan yhtiön agenttien asettamat pommit. Pidä kuitenkin tiimitovereitasi silmällä... sillä kaikkiin ei voi luottaa. For The King Tuntematon hyökkääjä on murhannut kuninkaan. Ennen niin rauhallinen Fahrulin kuningaskunta on kaaoksessa. Kuningatar on epätietoinen ja varat ovat lopussa. Niinpä hän esitti kansalaisille epätoivoisen pyynnön aktivoitua ja estää tuho. Pystytkö sinä lopettamaan kaaoksen? For The King on haastava yhdistelmä strategia-, vuoropohjaisia taistelu- ja roguelike-elementtejä. Jokainen läpipeluukerta on omanlaisensa proseduraalisine karttoineen, tehtävineen ja tapahtumineen. Koe Fahrul yksinpelinä tai yhteistyöpelinä paikallisesti tai verkossa. From Space Tuo ei ole mikään purukumiarmeija, se on planeettaamme valloittavien ilkeän pinkkien muukalaisten loputon lauma! Lörpöttely saa riittää, nappaa varusteesi, sillä tarvitsemme sinua ja ryhmääsi kukistamaan pinkit tuholaiset! TEHTÄVÄSI: Vapauta Maa muukalaislaumalta!