Embr
Luo kavereidesi kanssa kovin palokunta, jonka rahalla saa. Ryntää palaviin rakennuksiin täynnä vaaroja, arvoesineitä ja huippuluokan hälytinjärjestelmiä. Sammuta tulipaloja, pelasta henkiä, löydä tavaroita ja saa elämän muuttavia rahapalkkioita. Osta huipputeknisiä työkaluja edistyneillä päivityksillä ja asuja, jotka avaavat uusia pelityylejä. Tulipaloja riittää kyllä! Pelaa yksin tai liity jopa neljän pelaajan palokuntaan verkossa. Tarjolla on dynaaminen vaikeustaso, joka mukautuu tiimisi kokoon. Pelaa 25 ainutlaatuisessa kentässä läpi kolmen alueen täynnä ansoja, uhkia ja kasvavia vaaroja. On monta tapaa olla sankari. Murra ovet, riko ikkunat, korjaa virtapiirit, tuuleta kaasu, vältä hälyttimet ja tee kaikkesi hoitaaksesi työsi ja saadaksesi palkkiosi. Ansaitse viiden tähden arvioita saadaksesi rikkaita asiakkaita. Ja jos rahat loppuvat, kokeile varastaa arvoesineitä, kun asiakkaat eivät katso. Luo täydellinen palokuntakokemus eri työkaluilla, päivityksillä, ajoneuvoilla ja asuilla. Hyppää helposti korkeista rakennuksista putoamisvahinkoa vähentävä Dummy Helmet päässäsi, uhmaa painovoimaa patentoidulla Double Jump Baseball Capilla, selviydy inhottavista sähkövaaroista pistämällä eristetyt hanskat käteesi tai kokeile mitä vain 17:stä saatavilla olevasta varustevaihtoehdosta. Embriin haluaa palata yhä uudelleen, sillä se sisältää uusia tehtävätyyppejä, päivä- ja viikkohaasteita ja runsaasti ansaittavia saavutuksia.