Kiln
Double Fine Productions esittää: Kiln, keramiikkateemainen voimafantasiapeli, jossa luovuus ja tuho kukkivat. Iloitse sekä kauniiden esineiden valmistamisesta että niiden paiskomisesta tuhansiksi sirpaleiksi. Vala astia, kutsu kaverisi mukaan ja liity värikkäiden henkiolentojen tiimiin. Dreijalla muotoilemasi keraamiset luomukset edustavat sinua taisteluissa, jotka käydään online-areenoilla. Ruukkujesi muoto vaikuttaa ominaisuuksiisi ja pelityyliisi. Oletko iso vai pieni? Leveä vai korkea? Muotoiletko lautasen, kannun, mukin vai kulhon? Kokeile lukuisia eri kokoja ja yhdistelmiä: jokainen tuottaa erilaiset kyvyt ja hyökkäykset sekä uusia ja yllättäviä pelitapoja. Etsikää yhdessä paras astioiden ja pelityylien yhdistelmä, jotta voitte murtautua vihollisten linjojen läpi, ja kerätkää riittävästi vettä vastustajan uunin sammuttamiseen. Pystyykö tiimisi valamaan ja rikkomaan astioita aina voittoon asti? Kun taistelukenttä täyttyy ystävien ja vihollisten sirpaleista, taistelu- ja tiimityötaidot ovat tarpeen voiton varmistamiseksi. Kun taistelu on voitettu, suuntaa Vaivaamoon hiomaan savenvalajan taitojasi ja koristelemaan astioitasi. Jaa sitten luomuksesi muille ja ihaile myös heidän kättensä jälkiä. Luokaa ja tuhotkaa yhdessä – sekä saviastioiden valaminen että rikkominen on hauskempaa porukalla. Hengaile, tee kokeiluja savella ja jaa luomuksesi – tai hyppää suoraan moninpelitaisteluihin ja aloita mäiskintä! Kehity mestarikeraamikoksi – muovaa ja koristele realistista savea mukaansatempaavassa dreijauskokemuksessa, jossa käytettävissäsi on erilaisia välineitä ja menetelmiä.