Psychonauts 2 Decoration Pack
Psychonauts 2 Decoration Pack avaa psykoportaalin, joka vie salaperäiseen ja kiehtovaan aikaan jännittävien/vaarallisten Motherlobe-harjoittelujen tunnelmissa. Tämä ainutlaatuinen härpäkesetti sisältää psykonauttisen katselulasipäällisen, kaksi toimintahenkistä kahvaa, yhden periskooppinokan Razin kypärään, kolme aivot nyrjäyttävää lasitetta, maailman mahtavimman (nuoremman) psykonautin hienon sankarillisen kohokuvion sekä 12 uutta uskomatonta tarraa.