Flailing Limbs Bundle
Bob on täysin tavallinen ihminen vailla supervoimia, mutta oikeiden työkalujen kanssa hän saa paljon aikaan, ja niitä väärinkäyttämällä vielä enemmän! Human: Fall Flat -pelin maailma sisältää tarkan fysiikkamallin ja innovatiiviset kontrollit, jotka tarjoavat monipuolisia haasteita. Bobin putoamisunet ovat täynnä ratkaistavia pulmia ja hulvattomin tuloksin kokeiltavia harhautuksia. Tämä maailma saattaa olla unta, mutta fysiikan lait pitävät silti paikkansa. ----- Manual Samuel on klassinen mutta yllättävä seikkailupeli. Tehtyään sopimuksen Kuoleman kanssa hemmotellun Samuel-sankarimme on selviydyttävä 24 tuntia hallitsemalla ruumistaan manuaalisesti. Hengittämisestä ja räpäyttämisestä ajamiseen ja työskentelyyn, kaikki tehtävät kuuluvat sinulle. Se ei ole helppoa, kun Kuolema lähtee mukaasi. Saatat olla syvässä sonnassa!