PowerWash Simulator
Lievitä stressiä PowerWash Simulatorissa! Anna korkeapaineisen veden rauhoittavan äänen huuhtoa huolesi pois. Käynnistä painepesuri ja anna kyytiä pölylle ja lialle. Luo oma painepesupalveluja tarjoava yritys ja avaa mm. uusia työkaluja ja päivityksiä – tarvitset vain painepesurin, jolla saat paikoista säihkyvän puhtaat. AIKA SIISTIÄ NAAPURUSTOA Pistä yritys pystyyn Career Mode -tilassa ja suorita erilaisia likaisia töitä pölyisessä Muckinghamin kaupungissa. Vääriä tai oikeita valintoja ei ole, ei painostavaa aikaa tai loppupisteitä, vain sinä ja työkalut, joilla pääset stressistä eroon. Haluatko aloittaa puhtaalta pöydältä? Vietä rentoja hetkiä pelaamalla uudelleen suosikkitehtäviäsi Free Play -tilassa. OTA RENNOSTI PAINEPESURI KÄDESSÄ Rentoudu ja pelaa ystäviesi kanssa verkkoyhteispelissä. Auta parasta kamuasi Career Mode -tilassa tai anna veden roiskua jopa kuuden ystävän kanssa Free Play -tilassa, jossa voi tehdä peliä isännöivän pelaajan suorittamia töitä. PAIKAT PUHTAAKSI Enemmän haastetta kaipaavat voivat rikkoa toistensa piste-ennätyksiä Challenge Mode -tilassa. Ryhdy sotaan likaa vastaan eri skenaarioissa: pese kelloa vastaan Time Challenge -tilassa tai laita tarkkuutesi koetukselle käyttämällä mahdollisimman vähän vettä Water Challenge -tilassa. HAUSKAA JA SIISTIÄ Graffitit, lika, sammal, home – mikään lika ei ole liian kova pala painepesureillesi, suuttimillesi, puhdistusaineillesi ja lisävarusteillesi. Eri likatyypit kestävät pesua eri tavoin, joten valitse välineesi tarkoin. Haluatko näyttää hyvältä pestessäsi paikkoja? Muokkaa hahmoasi hanskoilla ja pesurien ulkoasuilla! RENTOA MENOA, TYYTYVÄISYYS TAATTU Satunnaisista siivoushulluista pikkutarkkoihin pelaajiin – kuka tahansa voi aloittaa pelin ja uppoutua siihen. Anna rennon tunnelman ja leppoisan tahdin viedä mennessään, kun hankkiudut eroon patioiden, katukiveyksien, ajoneuvojen ja puistojen liasta. Stressi vaikuttaa meihin kaikkiin, joten ota rento asento ja anna huoliesi valua viemäriin. KOKO MAAILMA ON KANKAASI Luo taidetta siivoamalla haluamallasi tavalla. Suuttimet ovat pensseleitäsi ja naapurusto kankaasi. Päästä luovuutesi valloilleen ja muuta tavallinen lika upeaksi taiteeksi. Jaa tekniikkasi ja näytä painepesuritaitosi ja likapitoiset mestariteoksesi!