Clean Up Earth
Rentouttava co-op-peli, jossa imuroit roskia, palautat ekosysteemejä ja näet luonnon palaavan reaaliajassa. Pelaa yksin, ystävien kanssa tai verkossa jopa 25 pelaajan kanssa. Yhteispelaaminen voi tukea oikeita ympäristöaloitteita ilman lisäkustannuksia. Tyydyttävää siivoamista, näkyvä muutos Käytä modulaarista Terra Cleaneria roskien imurointiin, materiaalien kierrätykseen ja vaurioituneiden rakenteiden korjaamiseen. Jokainen teko luo välittömän muutoksen: kasvit kasvavat takaisin, villieläimet palaavat ja saastuneet ympäristöt heräävät eloon. Rentouttavaa, palkitsevaa ja syvästi tyydyttävää. Yksin, co-op tai yhteisöllinen moninpeli Pelaa yksin, kutsu läheiset ystävät mukaan (enintään 8) tai liity suurempiin yhteisiin siivousalueisiin verkossa (jopa 25+ pelaajaa). Clean Up Earth kunnioittaa aina omaa pelitahtiasi ja mukavuustasoasi, samalla kun voit laajentaa toimintaa ja tuntea yhteisen positiivisen vaikutuksen. Pelattavuutta, jolla on todellista vaikutusta Valitse kumppaniorganisaatio, jota haluat edustaa pelissä. Siivoustoimet kasvattavat tukea valitsemallesi asialle. Suurissa verkkosessioissa yhteisön edistyminen voi laukaista oikeita mikrolahjoituksia ympäristöaloitteille, jotka toimivat kentällä. Ei lisäostoja. Pelaa vain. Roskan alla odottavat tarinat Roskan alta löytyy muinaisia artefakteja ja unohdettuja kaikuja menneistä sivilisaatioista. Kun puhdistat alueita, nämä reliikit ja leikkisät kvanttimuistot paljastuvat. Area 51:stä Bermudan kolmioon ja sen ulkopuolelle jokainen kartta kätkee salaisuuksia, jotka odottavat löytämistään. Clean Up Earth on enemmän kuin siivouspeli – se on tutkimusmatka. Valtavat kartat yhteisölliseen pelaamiseen Nämä laajat kartat on suunniteltu suuria verkkopelisesioita varten ja muuttavat siivouksen yhteiseksi seikkailuksi. Suuret roska-alueet ja jälleenrakennusprojektit muuttuvat koordinoiduiksi ponnisteluiksi, joissa pelaajat tapaavat, tekevät yhteistyötä, löytävät salaisuuksia ja juhlivat yhteistä edistystä.