Orange Season
Orange Season on hilpeä farmiroolipeli, joka on saanut innoituksensa lajityyppinsä klassikoista! Toteuta tilallisunelmasi hurmaavassa Orange Townissa. Viljele maata, kasvata karjaa, kalasta ja louhi mineraaleja, niin tilasi kukoistaa ja maineesi kasvaa kaupungissa. Tutustu asukkaisiin auttamalla heitä askareissa ja solmi heihin elinikäisiä ystävyyssuhteita. Välillä voit pitää pienen tauon ja osallistua kaupungin rientoihin ja minipeleihin. Tutki paikkoja, viljele maata ja yritä selvitä uuden elämäsi haasteista Orange Seasonissa! Orange Townissa asuu paljon erilaisia ihmisiä, joilla on omat salaisuutensa, taakkansa ja tarinansa. Ystävysty, kehitä lujia ihmissuhteita ja selvitä oma tiesi samalla kun tutustut muihin asukkaisiin. Pärjäätkö tässä vilkkaassa yhteisössä?