Cat Rescue Story
Nyt voit perustaa seudun mukavimman löytöeläinkodin kissoille! Muutat isotädiltäsi perinnöksi saamaasi taloon ja löydät sieltä vain pahvilaatikon, jossa on apuasi tarvitseva kulkukissa. Tehtävänäsi on pitää huolta siitä ja muista pelastamistasi kissoista sekä ruokkia niitä ja leikkiä niiden kanssa, kunnes löydät niille pysyvän kodin. – Pelasta kissoja, jotka edustavat yli 50 eri rotua – niin yleisiä kuin harvinaisiakin! – Hoida kissoja, ruoki niitä ja leiki niiden kanssa useissa minipeleissä. – Ystävysty kissojen kanssa ja tutustu niiden persooniin vähitellen. – Löydä kissoille niiden luonteeseen ja tarpeisiin sopivat perheet. – Mukauta, sisusta ja kalusta taloasi. – Saa uudet naapurisi auttamaan tehtävässäsi ja suojele löytöeläinkotia tahoilta, jotka haluavat sen paikalle luksushotellin. – Selvitä isotätisi talon ja sitä ympäröivän mysteerimetsän salaisuus!