My Horse: Bonded Spirits
Sinun tarinasi: Aloita seikkailusi vastentahtoisena tulevana perijänä siittolassa. Todista, että olet muutakin kuin hemmoteltu kakara. Aloita alusta ja opettele pitämään ja johtamaan siittolaa; se on haaste, joka osoittautuu uskomattoman palkitsevaksi - palauta siittola entiseen loistoonsa! Matkan varrella huomaat, että mikään ei ole niin pysyvää kuin side hevosiin! Hallitse siittotilaa ja palauta se entiseen loistoonsa! Siitostilasi ei ole hyvässä kunnossa - sinun tehtäväsi on rakentaa se uudelleen, mikä vaatii melkoista taitoa ja tietoa siitostilan pitämisestä. Kehitä taitojasi ja hanki tietoa, jotta saat tilasi kuntoon ja opit ylläpitämään sitä. Hallitse työntekijöitäsi ja muita hevosia. Seuraa, kuinka oritila muuttuu rauniosta kodiksi sinulle ja hevosillesi. Hevosesi ei ole ainoa ystävä, jonka voit saada! Satuloi ja tutki Chestnut Glenin idyllistä avointa maailmaa ja sitä ympäröivää maisemaa. Auta rappeutuneen oritilan jälleenrakentamisessa kulkemalla ympäriinsä ja tapaamalla kylän asukkaita - hengaile heidän kanssaan ja suorita heille tehtäviä parantaaksesi sinun ja oritilan mainetta. Muista, että kaikki tapaamasi ihmiset eivät halua olla ystäviäsi. Jotkut eivät edes pidä hevosista! Unelmiesi hevonen: My Horse: Bonded Spirits -pelissä voit muuttaa paitsi ulkonäköäsi, myös hevosesi ja siittolan ulkonäköä. Valitse hevosellesi erilaisia lisävarusteita, kampauksia ja satuloita, jotta voit gallupata maailman halki tyylillä. Aseta koristeita ja kunnosta oritilaa kaunistaaksesi tallien lisäksi myös koko ympäröivää aluetta! Todista itsesi erilaisissa kilpailuissa: Luuletko, että side hevosesi kanssa on tarpeeksi vahva voittaaksesi kilpailuja? Mitä enemmän luottamusta teidän kahden välillä on, sitä helpommin hevosesi oppii uusia taitoja ja sitä vähemmän se pelkää uusia haasteita.