Harvest Cafe
Harvest Cafe antaa pelaajille mahdollisuuden hallita ja viljellä omia maatilojaan. Pelaajat kasvattavat maatilojaan kasvattamalla vihanneksia, hedelmiä ja muita kasveja. He ruokkivat ja hoitavat eläimiä tuottaakseen ruokaa, kuten maitoa, munia ja lihaa. He voivat myös käyttää ympäristöstä keräämiään materiaaleja uuden viljelysmaan luomiseen ja tilansa parantamiseen. Pelaajat myyvät tiloillaan kasvatettuja tuotteita omassa ravintolassaan kylän keskustassa. Ravintolassa pelaajat valmistavat herkullisia ruokia ja tarjoilevat sitä asiakkaille. Pelaajat voivat monipuolistaa ruokalistaansa kokeilemalla erilaisia reseptejä ja valmistaa erikoisruokia asiakastyytyväisyyden lisäämiseksi. Peli sijoittuu suurelle saarelle ja tarjoaa pelaajille mahdollisuuden tutustua. Pelaajat tutkivat ja korjaavat paikkoja, kuten hylättyjä satamia, rakennuksia ja kauppoja. Tällä tavalla he elvyttävät saarta ja alkavat houkutella turisteja. Tutkimuksen aikana pelaajat voivat löytää uusia siemeniä, eläimiä ja arvokkaita materiaaleja. Pelaajat käyttävät liiketoiminnan johtamistaitojaan ravintolansa kehittämiseen ja kasvattamiseen. Myöhemmillä tasoilla pelaajat voivat palkata henkilökuntaa, kuten kokkeja ja tarjoilijoita, helpottamaan työtään ja palvelemaan enemmän asiakkaita. He voivat myös käyttää ansaitsemansa rahat ravintolansa parantamiseen ja henkilöstönsä kouluttamiseen.