Corner Kitchen Fast Food Simulator
Osta ruoanlaittovälineitä, valmista herkullisia aterioita ja palvele nälkäisiä asiakkaita. Päivitä laitteistojasi, lue asiakkaiden arvosteluja ja laajenna liiketoimintaasi, jotta sinusta tulisi kaupungin paras pikaruokapaikka. Palkkaa työntekijä Runner - Kuljettaa ruokalaatikoita, täydentää tarvikkeita ja täyttää ruoanlaittopaikkoja. Kokin päivitys - Täyttää nyt asemat, kun hänen asemallaan on ruokalaatikoita. Siivooja - Pitää ravintolan tahrattomana, ei enää roskakasoja! Kassanhoitaja - Ottaa tilauksia vastaan, kerää ruokaa ja palvelee asiakkaita. Ravintolan laajennus Kasvata ravintolaasi, laajenna keittoaluetta ja avaa jopa toinen kerros lisää asiakkaita varten! Lisää ylimääräisiä kassakoneita, jotta voit käsitellä kiireen ja pitää asiakkaat tyytyväisinä. Koristele ja personoi Maalaa seinät ja lattiat tyyliisi sopiviksi. Lisää kukkia, maalauksia ja mukautettuja kylttejä, jotta ravintolasi erottuu edukseen. Nimeä ravintolasi uudelleen ja tee siitä todella oma!