One Move Away
One Move Away on ensimmäisen persoonan 3D-peli, jossa pakkaaminen yhdistyy kauniiseen visuaaliseen tyyliin. Pakkaa omaisuus strategisesti kolmen hahmon eri elämänvaiheissa. Elämän mittaan omaisuutemme kasvaa, mikä tekee pakkaamisesta alati vaikeampaa. Suuresta tavaramäärästä tulee haaste, kun on aika pakata. Pakkaa omalla tavallasi! Olitpa sitten pikkutarkka tai kaoottinen pakkaaja, One Move Away haastaa sinut pakkaamaan omalla tavallasi. Optimoi strategiasi tai hyväksy kaaos, kunhan takaluukun saa kiinni! Käsittele varoen, tai muuten… Varaudu siihen, että kaikella on seuraksensa. Luvassa on realistista fysiikkaa, aivan kuten tosielämässäkin. Huolimattomasti asetellut esineet voivat aiheuttaa dominoefektin – jos teet liian korkean kasan, kaikki kaatuu. Koe lukuisten esineiden täydellisen pakkaamisen synnyttämä tyydytys ja asettele kaikki esineet oikeisiin paikkoihinsa. Nauti onnistumisen tunteesta, joka seuraa pakkaamisprosessin näkemisestä alusta loppuun. Täydellistä pakkaamista Haasta itsesi lukuisilla saavutettavilla tavoitteilla, jotka vaativat strategista ajattelua. Jokainen taso tarjoaa uuden pakkaushaasteen ja vaatii työskentelyä erilaisten kokojen, muotojen ja tilarajoitusten parissa. Oletko tarpeeksi nopea ja onnistutko täydellisessä pakkaamisessa?