Chocolate Factory Simulator
Jopa automaatit rakastavat suklaata Chocolate Factory Simulatorin maailmassa! Tervetuloa Chocolate Factory Simulatoriin, jossa hammaspyörät ja höyry tekevät ylitöitä luodakseen mitä herkullisinta suklaata! Käytä kellokoneistolla varustettua, gourmet-koneita täynnä olevaa työpajaasi luodaksesi kaikenlaista suklaata, josta asiakkaasi voivat uneksia! Maailman steampunk-teknologia sopii täydellisesti makean valmistukseen, ja kaikki on käytettävissäsi valmistuksessasi. Tyydytä jopa kaikkein erikoisimmat asiakkaat. Chocolate Factory Simulatorin maailma on täynnä erilaisia asiakkaita eri maista ja eri korkeuksista, jotka kaikki kokoontuvat tehtaallesi yhden asian vuoksi: heidän suosikkisuklaansa vuoksi. Ota heidän tilauksensa vastaan ja opettele heidän mieltymyksensä, jotta voit voittaa uskollisia asiakkaita. Tutustu värikkääseen maailmaan työpajasi ulkopuolella heidän persoonallisuuksiensa kautta. Suklaan taide. Luo taidokkaita pralineja käyttäen kaikkea höyryllä ja hammasrattailla toimivaa teknologiaa, joka on käytettävissäsi työpajassasi. Tutustu erilaisiin resepteihin ja ole luova niiden esittelyn suhteen - muuta suklaasi muotoa, väriä ja lisää jopa lisävarusteita, jotta se todella erottuu eduksesi! Kääri se värikkäisiin pakkauksiin ja voilà! Olet luonut laatikollisen kauniita suklaita! Palkkaa ikioma automaatti! Jokaisen tilauksen ja asiakkaiden oikkujen kanssa jongleeraaminen olisi yksin kova tehtävä. Siksi sinulla on Nougat! Nougat on henkilökohtainen suklaata valmistava automaatti. Anna hänelle tehtäviä, muokkaa häntä, päivitä hänen kykyjään ja sinulla on paras suklaata valmistavan apulainen, jota voisit ikinä toivoa!