Lushfoil Photography Sim
Koe yksityiskohtaisia ja todenmukaisia jäljennöksiä monista kauniista paikoista ympäri maailmaa. Vaella eri ympäristöissä, tutki maisemia ja ota upeita maisemakuvia monipuolisesti varustellulla pelinsisäisellä kameralla. Jokaisessa ympäristössä on tehtäviä, jotka palkitsevat pelaajia, joilla on tarkka silmä kuvakulmien ja perspektiivien suhteen, sekä piilotettuja salaisuuksia niille, jotka ovat kärsivällisiä ja tarkkaavaisia. Lushfoil Photography Sim -pelin vaikuttavaa tunnelmaa täydentää tunnelmallinen taustamusiikki, joka koostuu lisensoidusta musiikista artisteilta eri puolilta maailmaa. Ota täydellinen kuva Pelinsisäisessä kamerassa on valtava valikoima asetuksia, joita odottaisit todelliseltakin DSLR-kameralta. Kamera simuloi asetuksia kuten automaattinen/manuaalinen tarkennus, salama, valotus, kontrasti, valkotasapaino, aukko, sarjakuvaus ja muita efektejä, jotta voit hallita luovaa kuvaamistasi täysin. Peli tarjoaa myös muita työkaluja, joiden avulla voit muokata kuviesi ympäristöolosuhteita, kuten valon kulmaa, sumua, lunta, tuulta ja sadetta. Kulje omia teitäsi Perehdy pelin moniin sijainteihin tarkemmin, löydä avattavia kameroita ja koe maailma erilaisista näkökulmista. Löydä ensimmäisen persoonan drone, jonka ansiosta voit liitää maiseman yllä ja tallentaa maailmaa yläilmoista, tai piilotettu soutuvene, jolla voit ylittää vesiä täydellistä kuvaa tavoitellessasi. Tehokkaasti optimoitu Jokainen ympäristö on luotu Unreal Engine 5 -moottorilla alusta alkaen, jotta ne ovat sekä tehokkaasti optimoituja että toistavat pelin sijainnit visuaalisesti vaikuttavasti ja uskollisesti. Laajan muokattavuuden ansiosta peli toimii monenlaisilla PC-koneilla ja hyödyntää täysin huippuluokan näytönohjaimia. Tietoja minusta Nimeni on Matt, olen Perthistä Länsi-Australiasta, ja olen työskennellyt tämän projektin parissa yksin noin neljä vuotta (huhtikuussa 2023). Innokkaana vaeltajana ja valokuvaajana toivon, että arvostat tunnelmaa ja yksityiskohtia, jotka olen pyrkinyt tallentamaan näihin ympäristöihin. Toivon sydämestäni, että kokemuksestasi tulee mahtava! :')