Sticky Business
Luo, pakkaa ja myy ikiomia tarroja! Nauti oman pikkuyrityksen johtamisen riemuista: luo tarroja, pakkaa tilauksia ja kuuntele asiakkaiden tarinoita. Perusta internetin söpöin pikku puoti! Haluatko kissatarrakokoelman? Vai tekisikö mieli noita-aiheista kauppaa? Tai haluatko kenties lisätä hönönaaman kaikkiin luomuksiisi? Luo oma kokoelma yhdistelemällä kymmeniä erilaisia valmistusosia sekä myy taidettasi samanmielisille asiakkaille. Eri tarrat houkuttelevat erilaisia asiakkaita! Voit jopa lisätä kuviin kimalletta tai hologrammeja, niin tarroista tulee vieläkin erityisempiä! Pakkaa tilauksia ja kuuntele asiakkaiden tarinoita, kun he ostavat tarrojasi!