Nun Massacre
Hide from the KILLER Nun at all costs! She hungers for BLOOD and you are the next course! Nun Massacre is launching on Xbox with the improved Definitive edition. The best version of the game with the full original story mode PLUS new unlockable content! A letter has arrived at your house under mysterious circumstances... your daughter has fallen ill at her boarding school. As you make a trip to pick her up, a storm blows in and the road is blocked. You continue on foot through the woods and all hell soon breaks loose...