Dead Space 2 unlocks activated after completion of first hack and game save in Dead Space Ignition. In Dead Space Ignition you must survive the initial Necromorph outbreak on The Sprawl. The game blends a comic presentation with three unique hacking games. You’ll receive unlocks in Dead Space 2 including an exclusive suit. Can you survive the events leading up to Dead Space 2?