CAPCOM ARCADE CABINET
Capcom's pedigree arcade games are back! Take on players from around the world in "score attack" and even play together with online co-op! (Only for titles that support this feature.) Check out these classic games, now loaded with a "casual mode" geared towards newcomers and other new features. Try out "Black Tiger", "1943" and " Avengers"!