CAC : SONSON
Play SonSon! ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". "1984 Pack" and "All in 1 Pack" both include this content. Please be careful to not make double purchases.