CAC : 1985-Ⅰ PACK
Play Ghosts 'n Goblins, Gun.Smoke and Section Z. You can also play the trial versions of "Side Arms", "Legendary Wings", and "Trojan". ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". The individual game data is also included. If you purchase this pack, the individual contents will not need to be re-purchased. Please be careful to not make double purchases.