Hunting Simulator 2: Elite Edition
The Elite Edition of Hunting Simulator 2 includes the full game and all additional content: - A new game mode with the scripted campaign "A Ranger’s Life" - A Browning rifle and large-calibre Winchester bolt-action rifle for huge prey - 8 official Beretta shotguns for hunting waterfowl, including the Beretta Model 486, a premium shotgun designed by Marc Newson - 4 complete official Browning outfits - A permanent bear hunting licence It's open season! In stunning natural environments, choose your gear from the best official weapons and accessories and set off with your dog in search of a variety of animal species in this open-world hunting simulation.