Road Maintenance Simulator 2 + Winter Services
In Road Maintenance Simulator 2, take on a variety of authentic tasks that occur every day in a road maintenance depot - now including winter service! Choose from a wide selection of tools, attachments and vehicles to master the challenges ahead. MISSIONS Over 40 authentic jobs await you in Road Maintenance Simulator 2. From control runs and applying road markings to pruning trees, many hours of fun await you. Based on community feedback, the long-awaited winter service is now also part of your remit. In addition to the ‘duty regulations’ game mode, you can of course also explore the large game world in free mode and take on jobs as you wish. The dynamic weather, the different times of day and the changing seasons not only provide more immersion, but also influence which missions need to be completed. This keeps your tasks varied at all times. VEHICLES From the combination roller, the tipper truck and the road marking machine to the all-purpose vehicle (including various attachments), you have a wide range of vehicles at your disposal that are specially designed for the various jobs. In addition to the right vehicle, you must also select the right machines and equipment to complete the job successfully. Start your shift soon in a German road maintenance depot in Road Maintenance Simulator 2!