Car Driving School Simulator
Car Driving School Simulator offers the ultimate experience for mastering car driving, from basic skills to extreme maneuvers, transforming you into a highly skilled driver. Whether you're passionate about car drive simulator games, enjoy the challenge of car parking games, or seek a realistic bus simulator experience—even aspiring to be a school bus driver—this game caters to every car enthusiast. Immerse yourself in a car simulator world, tackling exciting challenges. Test your abilities against real-world rules, including road signs, speed limits, and lane discipline, all within a safe and engaging driving game environment. Perfect for license exam preparation, skill refinement post-licensure, or simply for fun, this drive simulator allows you to test your prowess. The game evaluates your driving quality, encompassing fundamental aspects like startup sequences, traffic navigation (including cars and pedestrians), lights, road signs, speed limits, and lane discipline. Furthermore, a comprehensive bus simulator mode provides the opportunity to master bus driving and parking skills. GAME FEATURES: HUGE CAR COLLECTION: Explore over 30 impressive vehicles, including sedans, pickup trucks, muscle cars, 4x4s, and buses. There's a vast array of new vehicles awaiting every car game lover. MULTIPLE VARIED MAPS: Drive through 9 distinct locales, from California to Tokyo, Miami, and Norway, for an unparalleled realistic driving game experience. REALISTIC TRAFFIC: Engage with Real Traffic AI, ideal for honing your skills in car driving simulators and preparing for challenges like manual car driving or extreme car driving. DYNAMIC WEATHER: Experience realistic road conditions with changing weather. Adapt your driving style to rain, snow, and sunny days for a complete real driving simulator experience. FREE ROAMING MODE: When you've completed all missions or desire a change of pace, the Free Roaming mode allows you to drive across all maps without limitations. Practice and Enjoy Realistic Car Exploration! Discover beautifully detailed maps and apply your car driving and parking knowledge. Whether you're a fan of car parking simulators or wish to experience a bus driver simulator, there's ample content to keep you engaged. Drive through California, Canada, Aspen, Las Vegas, New York, Miami, Tokyo, and Norway. Each map presents new challenges for every driver game enthusiast. Complete dozens of incredibly fun missions!