2URVIVE + 3XTINCTION
This Bundle contains 3XTINCTION and 2URVIVE. Two perfect games for all lovers of brutal top down shooters. 3XTINCTION is an Online Co-op Top Down Shooter with tactical and strategic elements. You and your friends will have to cooperate in order to complete missions. 2URVIVE is a top-down zombie shooter with tactical and strategic elements. Prepare yourself before every wave. Buy weapons and ammo, set up turrets and stay alive as long as you can.