2BAD GAMES - 10th Anniversary Bundle
2BAD GAMES - 10th Anniversary Bundle brings together all the games created by our studio. This bundle includes 4 games: 3XTINCTION, BROKEN MIND, BRUTAL RAGE and 2URVIVE. - 3XTINCTION is an Online Co-op Top Down Shooter with tactical and strategic elements. You and your friend will have to cooperate in order to complete missions. Prepare yourself before every wave, buy weapons, ammos and set up turrets to stay alive. Each wave, the Infecteds are more and more numerous. - BROKEN MIND is an action Survival Horror. Fight, investigate, solve the puzzles and find out what happened to Laura Campbell. If she is still alive you must act quickly! - BRUTAL RAGE is a scrolling beat’em up. Cross the city and beat all enemies on your way. Use your skills and weapons to realize epic combo ! When you’re ready use your rage to crush your enemies. - 2URVIVE is a top-down zombie shooter with tactical and strategic elements. Prepare yourself before every wave. Buy weapons and ammo, set up turrets and stay alive as long as you can. Each wave becomes more dangerous than the previous one and the Infected are more and more numerous.